RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Yeniden merhaba

Profiterol

Düğürcük Köftesi
Ekşi Aşı
Ekmek Kadayıfı
Közlenmiş Biber(Domates Soslu)
Mısırlı Pilav
Fırında Tavuk
Ramazandan beri bloğuma yemek fotosu ekleyemedim.Birkaç foto elimde var onları ekleyeyim dedim.Aslında çok güzel sofralar oldu gerek ben gerekse arkadaşlarımın hazırladığı ama bazen çekindim arkadaşlardan bazende fırsatım olmadı işte.
Ekmek kadayıfının fotosunu pişirirken çekmiştim servis edilmiş fotosu yok.Ama daha önce yapmıştım.Resmin altındaki ekmek kadayıfı yazısını tıklarsanız tarife ve resimlere ulaşırsınız.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım dili ingilizce olsun çünkü bazen çeviri yaptığında hata verebiliyor..onun dışında neden olmadığı konusunda bir fikrim yok..bi daha dene istersen.yardımcı olmayı çok isterim..yine habereşelim.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba resimler güzelde taridfleride olsa iyi olurdu. Düğürcük köftesi ilgimi çekti sevgiler

Şenay dedi ki...

Canım altta kırmızı yazılı olanların tarifleri var mesela profiterol ekmek kadayıfı filan. Düğürcük köftesinin de tarifini veririm tabi akşam geç saatte eklemiştim ama düğürcük her yerde bulunurmu bilmem?Bizim Hatay yöresinde oluyor.Buğday çeken yerlerde de olur.Buğdayı kalın ince diye çektirirken birde ince bulgurdan daha ince düğürcüğü olur.Onu domates köftesindeki tarif gibi çabucak(un gibi ince olduğu için)yoğrulup yenen bir köfte kısır gibi.

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails