RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Domatesli Karnabahar Çorbası

Çocuğu benimki gibi herşeyi yemeyen varsa güzel sağlıklı vede lezzetli de bir çorba.:)Yarım kilo karnabahar almıştım.Akşam onunla hem çocuğa çorba bize de yoğurtlu salata yaptım.


Malzemeler:250 gr karnabahar,,su,salça,domates,yarım soğan,nane ,tuz,kırmızı tatlı biber.

Hazırlanışı:Karnabaharları yıkayıp çiçeklerini ayırıp haşladım.Suyunu dökmedim.Bir kısmını sarımsaklı yoğutla salata yaptım.Diğer kısmıylada çorba yaptım ;önce soğan kırmızı biberi kavurdum.Sonra az salça ve domates ekledim.Haşladığım suyu ekledim.Karnabaharıda ekleyip(domatesler biraz pişince tabi) biraz daha pişirdim.İsterseniz suyunu az koyup süt de katabilirsiniz daha besleyici olur.Kremalı çorbalar gibi olur.Sonra hooop blendrdan geçirdim.Karnabahar ve biberler kaybolunca bizim çocuğa da içine ekmek doğrayıp yedirebildim.Öbür türlü karnabaharı yediremedim.:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails