RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Kadınlar Günü...


Hepimizin günü kutlu olsun.Eşimin de doğum günüydü ayrıca bugün:)Onu da tebrik ettik tabiki oğluşla ikimiz.
Ayrıca bloğumu ihmal ettiğimi biliyoum.Bugün köklü bir değişiklik yapıp uzun zamandır şablon arıyordum.Nihayet şablonumu değiştirdim.Umarım beğenirsiniz;)
Ve yine ayrıca bloğa yeni tarifler ekleyemiyorum.Çünki hem diyet yapıyorum hem de daha önce eklediğim tarifleri yapıyorum mesela tepsi kebabı yapmıştım dün veya bugün ayva reçeli yaptım.Bloğa eklediğim tarifler hep.Bazen de çocuktan yetişemiyorum malum koşu bandına çık koştır ev iş yemek vs yetişemiyorum.Resim çekecek vaktim bile olmuyor yetişemiyorum zaman çok hızlı akıyor valla.Herkese sevgilerimi yolluyorum:Yorumlarınızı esirgemeyin olurmu?...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

LEZİZCE dedi ki...

Dünya kadınlar Günün Kutlu Olsun hemşerim.

Şenay dedi ki...

Teşekkürler canım sizin de gününüz kutlu olsun.:)

Aysultan... dedi ki...

Canım hangi tarif oldugunu bana yorum bırak birde mail adresi ben sana mail atarım:))
diyet yapmana ve kilo vermiş olmana çok sevindim.İstemek başarmanın yarısı istemişsin ve başarmışsın sen tebrik edirim v edevamını dilerim:)
sevgiler...

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails