RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Mercimek Köftesi 2

Geçenlerde yapmıştım resmini koyamamıştım.Tarifini daha önce burada vermiştim.Misafir gelince çok telaş oluyorum.Mutfak hazırlık son aşamaları, bulaşıkları makineye atma vs resim çekmeye fırsaım olmuyor zar zor yetişiyorum.Bu yüzden menüyü tam çekemiyorum her zaman.:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Misafir gelince eli ayağı dolaşıyor insanın en iyi şekilde ağırlamak istiyor insan elinize sağlık. İki köftede çok lezziz görünüyor.

Adsız dedi ki...

işte hemşerim benim.bizim bulgur işlerimiz bir başka oluyor yaa.ama bir haftadır rejimde olan birinin karşısına bu resim konmazki:)))ellerine sağlık.bir ayım dolsun ondan sonra kendimi ödüllendirip yiceğim inşallah...

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik harika görünüyor.
Ziyaretin icin tesekürler.Tabiki tarifi alabilirsin:))
Tavsiyem kabartma tozu.Ama ben yumusak severim dersen mayali yap:))
Sevgilerle.

humeyra dedi ki...

Hatay, Adana, Antep...
Ağzınızın tadını biliyorsunuz. Allah'tan biz de bir kaç sene Antep'te kaldık da öğrendik bişeyler :)

Bu arada size etkinlik davetiyesi bırakmak istiyorum:
ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://humeyraninyeri.blogspot.com/
57. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
1 NİSAN 2010-15 NİSAN 2010
TARİHLERİ ARASINDA
http://humeyraninyeri.blogspot.com/
YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 57.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

Esma Ercengiz dedi ki...

Bende aynı sorunu yaşıyorum. Koşuşturmaktan özene bezene hazırladığım yemekleri fotoğraflamaya çok az vakit kalıyor. Misafirlerimi de bekletmek istemiyorum. Mercimek köftesine bayılırım. Ellerine sağlık. sevgiler.

Esma Ercengiz dedi ki...

Durum aynen dediğin gibi Şenay..
Tebrik ediyorum seni kilo verme konusunda..
Darısı başıma inşallah. Sağlıkla kal..

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ ŞENAY,öncelikle hayırlı cumalar..
Güzel yorumun ve ziyaretin içinse teşekkür ederim..
Hataylıymışsın ne güzel .Hataylı değilim ama Hataylı dostlarımızdan dolayı çok severiz.
Seni izlemeye aldım bile Ben her zaman beklerim..
Sevgi'den sevgiler.....

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails