RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Ekmek Oruğu


Sevgiyle beraber adlı blogcu arkadaş ta burda değişik yapmış.Ben aşağıda yaptığım pattesli çiğ köfte artınca içine 1 yumurta,kuru nane ve biraz un ekleyerek yoğurdum karıtırdım yani iyice.Sonra şekil verip bol yağda kızarttım.İçl köftenin dışı gibi acılı acılı çok güzel oluyor yanında ayranla...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Eline sağlık Şenaycım sık sık yaparım çok nefis oluyor

Unknown dedi ki...

Bunları gördükçe ağzı sulanıyor insanın ..
Bir karadenizli olarak çok hoşuma gitti doğrusu

ellerinize sağlık..

ZEYNEP dedi ki...

Bir arkadaşımda yemiştim güzel oluyor, ellerine sağlık, arada yapmak lazım çok güzel görünüyor...

"Zeynep" dedi ki...

Ellerine sağlık Şenaycım, çok güzel bir tarif. Evde pişirirken kazaya uğrayan ekmeğim vardı nasıl değerlendirsem diye düşünürken geçen bu tarifi gördüm, hemen yaptım, çok güzel oldu :) ekleyeceğim yakında ben de ;) Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Görümcem olur kendileri bilirim.Sizin de ellerinize sağlık olsun.

Unknown dedi ki...

Sevgiyle beraber görümcem olurlar.Antakyalıların geliniyim.Sevgilerimi bıraktım.İyi geceler ..

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

harika görünüyor, bayılırım yöresel tatlara. Eline sağlık, sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

varyaaa gece gece bitirdin mahvettin beni ağzım sulandı resmen:)))harikasın hemşerimmm:)))

Şenay dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar eminim sizler de daha alasını yapıyorsunuzdur;)

Narince dedi ki...

Tanıştığımıza memnun oldum Şenay Hanım. Sizden bolca Hatay yemeği öğrenebilirim o halde. sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

nefıs gorunuyor elllerıne sağlık

Şenay dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar.Aslında yeni bir makine alabilsem(profesyonel canon veya nikon filan almak istiyorum ozaman tekrar blog yazmaya ve tarif eklemeye devam ediceğim inşallah.Kpss yüzünden ihmal ettim bloğumu bir de.Ama malesef onu da yapamadım:(((((

yemek ye dedi ki...

Güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. :) Sanırım sizde KPSSzedelerdensiniz. Bu sınavlar ne olacak bilmiyorum. Hayatımız sınav oldu. Onlar yüzünden hayatımızdaki bütün güzellikleri erteler olduk. Genç yaşımızda ömrümüz bu telaşelerle gelip geçiyor. Umarım kısa zamanda başarılı olur kurtulurusunuz.

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails