RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Fındık Kurabiye


Tadı muhteşemdi.Mutlaka deneyin.

Malzemeler:1 paket yumuşamış margarin,1 yumurta,2 kaşık şeker,yarım çay bardağı sıvıyağ,4 bardaktan biraz az un,1 bardak kırılmış fındık,pudra şekeri.(kabartma tozu vanilya yokk!)

Hazırlanışı:Un ve fındık hariç malzemeler iyice karıştırılıp sonra unu ve fındığı eklenir.Benim tarçınlı şekerli karışmış kırık fındığım vardı kavanozda önceden onun üstünü 1 bardağa tamamladım norlam kırılmış fındıkla.Yoğurdum.Küçük minik toplar yaptım.Yağlı kağıt serdim.180 derecede 45 dak.filan pişirdim.Altı hafif kızarıyor.Sıcakken tek tek veya bikaç tane de yapabilirseniz pudra şekerli kapta buladım.Gerçi kabartma yok dedim ama istenirse vanilya konabilir bence.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

Vahide dedi ki...

merhaba senaycim,

kurabiyeler süper görünüyor!!
ellerine saglik !
sorum olacakti sana 1 paket margarin yazmissin,
kac gramm oluyor türkiyede?
bizim burda yani almanyada 500 gramm oluyorlar!
soruma cevap verirsen sevinirim!

hayirli günler diliyorum

vahide

Şenay dedi ki...

Canım burda yani Türkiye'de 1 paket yağ 250 gr.oluyor.Umarım geç cvap vermemişimdir daha şimdi gördüm mesajını...

Vahide dedi ki...

selam senaycim,

cevabin icin tesekkürler!
yok yok gec cevaplamadin,
hafta sonu yapmayi düsünüyordum bende!
insallah seninkiler gibi olur :)

iyi günler diliyorum
almanyadan selamlar

vahide

Şenay dedi ki...

Kolay gelsin diliyorum un kıvamında gene de biraz az gelirse az daha katıp ayarayabilirsin olurmu canım.Mini fırın tepsisinden bir tepsi oluyor.

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails