RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Yılbaşı Akşamı




 

                    Yılbaşı akşamı dayımlarla kızı gelmişti memleketten.Onlar da yer sofrası istediler rahat olsun diye çocuklar da vardı küçük biz de öyle yaptık.:)Daha önce tariflerini paylaştığım yemeklerden yaptım yöresel sevilen yemeklerimizden.Bu arada 2 yıldır sitemi güncellemiyorum farkındayım.Bir el atayım dedim.;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

merhaba şenay'cım bana ocak ayında güzel bir yorum atmışsın yeni yeni dikkatimi çekiyor :) .kusura bakma.ben antakya'da oturmuyorum şuan evlendikten sonra istanbulda kalıyorum geçici bir süre.konuşmak istersen e posta atabilirsin.sayfanı çok beğendim bu arada.o köfteleri alıp kaçıyorummm.sevgiler

Unknown dedi ki...

vallahi canım çekti ya ne o patatesli köfteler öyle ? ellerine sağlık.

FERDAARDA1980 dedi ki...

Merhaba bend de sizin gibi yemek yapmayı çok seviyorum ve ben de Hataylıyım sayfalarınızı zevkle izliyorum ellerinize sağlık..

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails