RSS
Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...

Etli Mantar Sote


Geçenlerde yapmıştım.Yanında tavuk suyuna sade pilav.Bir miktar et kavuruyoruz.(isterseniz önce düdüklüde haşarsınız sonra kavurursnuz daha yumuşak olsun diye.yada kavururken az bişi sirke koyarsanız gene yumuşak oluyor ama hafif ekşi tadı kalıyor etlerde.Sonra soğanla yeşil biberini kavuruyoruz birlikte.(doğrayıp limonlu suda beklettiğimiz mantarı süzüyoruz.Üstüne de sırayla mantarını,patatesini ve domatesini ekleyip pişiriyoruz.Salçayla tuzunu hemen katmıyorum ben.Mantarlar sert kalıp pişmeyebilir çünki.Bütün yemeklerde fasulyede filan da öyle yapıyorum.Pişmeye yakın tuzunu az salçasını sulandırıp katın.Suyu azalında pilavla birlikte servis yapın.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

Çok güzel görünüyor ne zamandır ben de mantarlı bişeyler yapmadım yapayım. Bu arada rejime devam ediyor musun nasıl gidiyor ? verdiğin kilolardan dolayı da tebrik ederim zor iş nefsine hakim olmak :S

pelince dedi ki...

Ziyaretin için teşekkür ederim... Evet sayfamdaki yazılar kopyalanamıyor.. Çünkü çok fazla çalıntı yapılıyor..
Düşüncelerin için teşekkür ederim...

Mantar sote leziz olmuştur,ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık arkadasım çok güzel görünüyor.Mantarlı tatları bende çok severim afiyet olsun...
Sayfamda cevaplamıştım ama burdanda cevap vermek istedim...
Şenaycığım çiriş otunun lezzeti ıspanak kavurmasına benziyor.Bana göre güzel bir tadı var acımsı falan değil.Bende ilk aldığımda tereddüt etmiştim ama yapınca çok sevdik.Umarım sizinde damak tadınıza uyar...
Ayrıca sizi forum adresimize davet ediyorum gelirseniz bizi çok sevindirirsiniz.sevgi ile kalınız.
http://hamaratabla.yetkinforum.com/

yeşim dedi ki...

nefis görünüyor şenaycım.ellerine sağlık.güzel bir hafta diliyorum.sevgiler...

Şenay dedi ki...

Evet Zeynepciğim diyete devam.69 kiloyla başladım şu anda 56 kilo civarıyım.55e düşersem eşim beni Kemer'e tatil sözü verdi ve çoktan yer ayırttı bile aslında.Ama gene de gözümü korkutmak için eğer 55 olmazsan 1 gün önce geri iptal ederim diyor ama 1 kilom kaldı hemde vazgeçmez biliyorum irademi gördü zaten.4 aile Kemer Sylorrs Beach Club'e gidiyoruz.Diğer öğretmen arkadaş ve aileleriyle işte.Ben tatil için değil kendim için vede 2.bebeği düşündüğüm için zaten zayıflıyorum.
Pelincim teşekkürler canın saolsun...
Sadece yemek teşekkürler bende çiriş otunu birkere denicem.
Yetur canım çok saol senin bloğunda harika...

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails